*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 5 listopada 2015

Renia 29

04.11. między innymi kaczkami, kurami, kogutem i jedną gęsią szybko przebiega po wybiegu Renia, najpierw przez chwilę zastanawia się, czy to co rzuciłam przez ogrodzenie jej zasmakuje. Dopiero potem podbiega i szybko stara się wyłapać smaczniejsze kawałki chleba bez skórki, czy obierki od ogórka. Dziobie przy tym zbyt natarczywe kury, które chcą być szybsze od niej.

Gniazdo jednak nie należy do Reni, jajka znosiła tam inna kaczka. Na dzień dzisiejszy ma tam 3 jajka, i niestety nie ma co liczyć na jakiś wylęg kaczątek. Bo i pora nie taka i ilość jaj mała. W tym roku nic z tego.....

9 komentarzy:

  1. Renia zaradna :) Polubiłam ją naprawdę !

    Miłego dnia , Alis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Renia, to ma zapał... niech jej się tam śni i to i tamto :)

    może następnym razem wyśni i będzie cacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że sprawdzi się i będzie to cacy :))

      Usuń
  3. Ach ta Renia:) a wiesz ja mam taką kurkę liliputkę Lilką ją zwiemy i ona bestyjka jedna od pół roku nie zniosła żadnego jajka, a dziś patrzę, a ona w gnieździe siedzi i udaje, że te duże niebieskie jaja to właśnie jej:)
    Trzymam kciuki za wylęg na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nasza ma na Lili, była i Mili, ale już jej nie ma.
      Duże niebieskie? Co to?
      czy to u Ciebie było o tych liściach/ bo nie mogę znaleźć?

      Usuń
    2. :) duże niebieskie to zwykłe kurze jajka od ozdobnych kurek, ale w porównaniu z tymi, które znosiła Lilka są gigantyczne:) A o liściach to nie u mnie:)

      Usuń
  4. Renia moja idolka! bardzo bawi mnie wyłapywanie kawałków chleba bez skórki,mądra ta Renia,wie co dobre.:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...