*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 6 maja 2020

z rosołu

zostaje czasem trochę mięsa. czy kawałek ze spora ilości, czy kościki - jeszcze do oskubania. Czasem specjalnie dorzucam do rosołu pierś lub kilka żołądków. Do tego pół litra rosołu, mała paczka żelatyny i trochę octu- lubimy kwaśną.
i można częstować: galaretka drobiowa- zylca, kurczak (kura) w galarecie

rosół, zylca, galareta, kurczak, żelatyna
kurczak w galarecie
ten temat już poruszałam TU

4 komentarze:

  1. Dawno nie jadłam takich pyszności..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że mi przypomniałaś. Dawno nie robiłam, więc chyba czas znowu zrobić . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...