*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 1 maja 2020

cytat


Ostatnio kilka razy trafiłam na cytat:


Mark Twain powiedział kiedyś: ” Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś źle.”.
Tak do mnie przylgnął i ze mną jest juz kilka dni.
Popadało, można posiać 

tak żeby zapamiętac ile tego posiane było. Chyba coś wzejdzie i zakwitnie....

Za dwadzieścia lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś niż tymi, które zrobiłeś źle.Mark Twai

Źródło: https://paulinaszczepanska.pl/cytaty-motywujace/
Za dwadzieścia lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś niż tymi, które zrobiłeś źle.Mark Twai

Źródło: https://paulinaszczepanska.pl/cytaty-motywujace/

4 komentarze:

  1. Jestem jakimś dziwadłem, bo tego typu cytaty (bo mają różne formy) nie sprawdzają się u mnie. Są rzeczy, które żałuję, że nie zrobiłam ale absolutnie nie w takim sensie. Zdecydowanie wolę czegoś nie zrobić, niż gdyby miało mieć złe następstwa, czy w jakikolwiek sposób zagrozić mojemu spokojnemu i poukładanemu bytowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wszystko zależy od chwili...nie wiadomo co będzie za 20 lat...czy warto wogóle czegoś żałować? Siejmy piękno:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem...Kiedy podejmujemy decyzję w jakimś momencie, w jakiejś sprawie swojego życia,to jest to decyzja jak najbardziej słuszna.Nabywamy doświadczenia, wiedzy i rzeczywiście po 20 latach moglibyśmy powiedzieć,że albo to było dobre posunięcie albo złe. Jednak to niczego już nie zmieni, więc po co żałować?!
    Sporo fajnych nasionek.Ja lubię onętki zwane u nas motylkami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...