*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 4 maja 2020

moje miejsce w sieci

Blog stał się takim fajnym miejscem na ważne rzeczy: teksty, które mnie poruszyły, linki do ciekawych blogów, linki do miejsc w których można szybko znaleźć podpowiedź jak coś zrobić. Na początku mogłam jeszcze posłuchać ulubionych piosenek, które miałam ustawione w darmowym wtedy odtwarzaczu muzyki na blogach. 

  Trochę trwało zanim nauczyłam się obsługi bloggera. To dlatego, gdy napotykam prośby o pomoc związane z blogiem zawsze staram się podpowiedzieć co wiem

Posty pojawiały się od czasu do czasu, jesli coś mnie poruszyło, tekst był bardzo osobisty. Któregoś dnia blog wymknął się ze świata internetu i na pisanie osobistych tekstów, jako prawdziwa Alis nie starczyło mi już odwagi. Polubiłam jednak to moje miejsce i służy mi teraz jako podręczny zbiór "linków pomocnych" , zaglądania w ulubione miejsca w sieci i komentowania ciekawych tekstów na blogach, bo całkowitym anonimem być nie lubię. Jest mi bardzo miło, gdy zaglądacie i zostawiacie wiadomości. Polubiłam te internetowe sms-y.




i piosenka która była nieodłączną częścią tego miejsca

10 komentarzy:

  1. Znaczy się zadomowiłaś :) I miło tu u Ciebie bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, może czas na blog? Zajrzałam, że od niedawna masz profil. pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  3. Ulubiona piosenka mojego mąża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam tu blogową znajomą, która była na ich koncercie w Polsce :D
      http://wystarczajacopl.blogspot.com/2015/01/tajemnica-mojej-krolowej.html

      Usuń
  4. Dzięki blogom wiele się nauczyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, i wiele życzliwości i życiowych podpowiedzi dostałam.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...