*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 21 maja 2020

bzy

u Morgany trafiłam na piosenkę


i dzień pod znakiem bzów, wonnych bzów- maj dokoła. I ja...

 A teraz maj i maj i maj
Dokoła się święci
Od wonnych bzów szalonych bzów
Wprost w głowie się kręci
A teraz maj dookoła maj
Wyświęca ogrody

I cały ja i cały ja


8 komentarzy:

  1. W maju wszystko kwitnie, ale przede wszystkim kwitną bzy! Uwielbiam bzy- kwiaty i zapach!Kiedy o nich myślę wspominam cudowną alejkę w Śmiełowie w Wielkopolsce.Znajduje się tam Muzeum Adama Mickiewicza. A w parku długa alejka wysadzana po obydwu stronach bzami.Ależ tam teraz pachnie!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia, Alis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maj, za bez przede wszystkim😀
    Miło, że trafiłam w Twój gust muzyczny 🤗
    Pozdrawiam pięknie🏵️🧡🙋🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Bzy to takie zaczarowane rośliny- patrzymy na ich zdjęcie a na żywo czujemy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach psu :D Super zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...