*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 9 maja 2020

3xp

do poczytania:

u starej kobiety

uporządkowany tekst, o chinskiej wojnie bioinformacyjnej


do posłuchania:

Michael Patrick Kelly - Beautiful Madness 

 

do przygotowania:

jajka 

pasta z jajek z jogurtem naturalnym i szczypiorkiem

jajko na miękko

jajecznica z boczkiem i cebulką




7 komentarzy:

  1. Aż zgłodniałam :) Jajecznica przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczekuję na zakup jajek, bo też chętnie zjadłabym. Moi młodzi idą dziś na zakupy, więc w niedzielny poranek jajecznica i u mnie będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie, tak jak na moim blogu- zapraszam
    Pozdrawiam🙋🍓☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę, w stopce nie ma do Ciebie linku pewnie mam Twój blog w ulubionych, ale po tytule nie wskoczę. Czy moższ się przypomnieć z adresem? :D

      Usuń
  4. Kiedy piszę z telefonu, nie wyświetla się adres bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...