*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 24 maja 2020

nowe zamówienie

od Pani robiącej masło i twaróg...
prawdziwa maślanka z mleka od krowy
maślanka
teraz i latem 0,9 litrowy słoik w piątki zamówiliśmy.
Mój pierwszy test już był. Wcześniej jakoś nigdy nie piłam i nie znałam smaku. Ocena znających smak: bardzo dobra- smak jak dawniej.

6 komentarzy:

  1. Swojska maślanka, zsiadłe mleko, czy inne dobroci- dawno nie kosztowalam🍶🥛
    Pozdrawiam serdecznie z samego wczesnego poranka☕🍓🙋🧡🌼

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała jest taka maślanka z mleka od krówki,a nie ze sklepu. Co ciekawe, moi sąsiedzi, którzy mają kilkadziesiąt krów i odstawiają mleko, kupują mleko w markecie B.
    Pozdrawiam Alis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz teraz same pyszności:)
    Postaraj się jeszcze o serwatkę, bo pyszne żurki i barszczyki na niej wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć dostępności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj taka prawdziwa maślanka to rarytas, pyszności! Pozdrawiam niedzielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam mała to uwielbiałam pić mleko prosto od krowy, dzisiaj niestety nie pamiętam już nawet tego smaku. Ale za to smak prawdziwego masła ze świeżym chlebem z chrupiącą skórką- coś za co bym wiele zapłaciła dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...