*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 14 maja 2020

zapach miodu....

to oczywiście mahonia, długo myliłam ją z ostrokrzewem i bałam się tej trującej rośliny. W 2017 roku trafiłam na post u niepodlewam i odkryłam, że posiadam mahonię, a nie jak myślałam zawsze- ostrokrzew. Mam dwa krzewy- jeden od Wuja Stanisława z O. i mniejszy od sąsiada.
mahonia
a właśnie-  nie mam w tym roku rabarbaru, i ciasta jeszcze nie miałam. Rabarbar w sezonie -musi być :D
rabarber ciasto ciasto z rabarberem
zeszłoroczne ciasto z rabarbarem

9 komentarzy:

  1. Ładny krzew! Ładnie kwitnie.Ja mam ostrokrzew.Ze 3 kilo rabarbaru dostałam dwa dni temu od sąsiadki i wczoraj upiekłam ciasto.Dobre wyszło,choć wizualnie popisowe nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne wizualnie ciasto u Doroty :D https://dorotanaprzedmiesciach.blogspot.com/2018/05/zakrecone-ciasto-z-rabarbarem.html?fbclid=IwAR1ca4jC3JhV6nPFf02G5Sc1gFkuROLzPEY-vTUeChRBxOylfCf1ydCI5Ks&m=1

      Usuń
  2. Też kwitną u mnie dwie mahonie, przepiękne krzewy, które wczesną wiosną, a potem latem zdobią lasek. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zjadłabym ciasta drożdżowego z rabarbarem, narobiłam sobie smaku na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się na roślinach i na pewno nie umiałabym odróżnić ostrokrzewu od mahonii. Te żółte kwiaty sprawiają tak radosne wrażenie, że roślina po prostu mi się podoba. Nie lubię ciasta z rabarbarem. Z rzewienia piłam tylko kompot robiony przez babcię czy mamę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka :)
    Fajnie wygląda to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! To ja już wiem jak się ten krzew nazywa. Super, uwielbiam ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie był kompot z rabarbaru- pyszny i naleweczka musi być- już nastawiona:)
    Smacznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...