*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 20 maja 2020

3xp

do pooglądania:

polska marka ubrań dla kobiet, sklep internetowy 
KARKO





do poczytania:
nie wszyscy czytają i zaglądają, więc uprzedzam:
koronawirus

Korona wirus – jak przebiegała u mnie choroba i co najbardziej mi pomogło?

jeśli ktoś woli poczytać o wsi proszę bardzo: utkane z marzeń


do przygotowania:
w końcu wiosenne akcenty, deska wędlin i swojski chlebek od znajomej. Tak nam posmakował, że kupujemy co tydzień.

o deskę muszę walczyć i ciągle przypominać: to deska do serwowania- ma przeźroczystą pokrywę, a nie do krojenia.

6 komentarzy:

  1. Sukces Karko wiąże się z zaangażowaniem modelek, duże rozmiary - duże modelki, i od razu widać, jak się wygląda w tym rozmiarze. Poza tym umiarkowane ceny i polski producent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny talerz wędlin, zjadłabym swojską kiełbasę! KARKO- nie znałam tego sklepu. Przerażają opisy choroby!
    Przeczytałam wskazany przez Ciebie post- o ucieczce na wieś! Ja w takim razie uciekłam połowicznie. Myślę,że wszystko zależy od tego czego chcemy i oczekujemy od takiej wyprowadzki na wieś.
    Pozdrawiam.Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wędliny kuszą ogromnie... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłoby się i wiejskiego chlebka i z takiego "talerza" wędlinki smakowitej. Ponieważ jednak nie mam dostępu ani do pieczywa ani do wyrobów masarskich, to tobie życzę smacznego. Na zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję, już sobie złapałam do ulubionych blog o wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polskie, nie znaczy gorsze:)
    Modelki, pomimo kilogramów, wyglądają b.atrakcyjnie w tych strojach:)
    Swojskie jadło najlepsze:)
    Pozdrowionka zostawiam miłe:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...