*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 3 października 2015

kombinuję... woda z miodem

gdzie sprawdzić tę informację:

Pamiętaj, że woda z miodem pita na zimno powoduje, ze przybieramy na wadze, a ciepła powoduje wypłukiwanie z organizmu tłuszczu i chudnięcie


 załamałam się, bo od 2 miesięcy pijemy zimną...

dopisane: 22.10.15
i inne spojrzenie na ten sam temat: woda z miodem na zimno 


miód dodany do zimnej przegotowanej wody, po 10 godzinach wykazuje właściwości antybiotyczne silniejsze niż zjedzony w stanie nierozcieńczonym. Łyżeczka miodu, połowa szklanki wody. Dodatek soku z cytryny lub limonki zwiększy działanie bakteriobójcze i pozwoli lepiej oczyścić wątrobę.

21 komentarzy:

  1. nie musisz wierzyć we wszystko co ktoś napisze ;))
    przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ło matko...
    a ja przeczytałam, że dodanie miodu do ciepłej wody powoduje że zabija to jego wartości odżywcze ... :)
    Klarka dobrze prawi!
    Róbmy swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Co z tym chudnięciem nie wiem ale nie można miodu podgrzewać powyżej 45 stopni bo straci to co najlepsze.Straci swoje własności prozdrowotne określając najoględniej.W skrócie można powiedzieć , że zamiast wody z miodem będziesz miała wodę z cukrem.

      Usuń
    3. zawsze staram sie dodać do letniej, ale pijemy zimne, bo następnego dnia dopiero :)

      Usuń
  3. to ja Wam napiszę jak być powinno ;) - wieczorem, przed snem, przygotuj szklankę z połową ciepłej wody i dodaj do niej miód - zostaw na całą noc (w ciągu tego czasu uwalniają się z miodu wszystkie jego cudowności), rano dolej do tej zawartości, do pełnej szklanki ciepłej wody i 2 łyżki świeżo wyciśniętego soku z cytryny, pij małymi łykami rozprowadzając płyn po śluzówce jamy ustnej.... po tym się nie tyje :))

    pięknej soboty Dziewczynki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Cała sprawa rozbija się o to co to ciepła woda -w tym przypadku nie cieplejsza niż.ok.45 stopni.
      Bo za goracą zabijesz te jak ładnie okresliłaś "miodowe cudowności".

      Usuń
    3. no tak, byłam nieprecyzyjna - woda faktycznie poniżej 45 stopni C

      Usuń
    4. dziękuję za podpowiedzi, bardzo pomogłaś bo pomysłu nie miałam, będę próbowała zmiany wprowadzić. Chociaż cytryny to na razie się "przepiłam" muszę na trochę przestać :)

      Usuń
    5. No właśnie MM, a gdzie Ty się podziewasz?

      Usuń
    6. do kiedy?
      Ale dzięki, że dajesz znak życia w postaci cennych rad: tym bardziej ci one cenne !

      ode mnie też spokojnego odpoczynku :)

      Usuń
  4. A ja tam wolę kanapkę z razowego chleba z miodem i do tego szklankę ciepłej, przegotowanej wody z cytryną.

    No właśnie, przed śniadaniem jestem i narobiłaś mi apetytu. Twarożek z miodem będzie... I szklanka wody obowiązkowo. Ciepłej i przegotowanej, to zalecenie od lekarza. Można powiedzieć, że na receptę dostałam, hihi. Zastanawiało mnie dlaczego ciepłej... No, ale co tam, działa. To najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i Twoje rozwiązanie na temat, to lubię w postach, tyle różnych podpowiedzi można dostać i zawsze coś wybrać dla siebie

      dziękuję :)

      coś z tą ciepłą wodą musi być, popróbujemy :)

      Usuń
    2. Przepis MM bardzo mi się podoba :) Trzeba wypróbować !
      Uściski zostawiam, Kwa, kwa :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...