*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 26 października 2015

przyda się

przyda się?
- nóż obieraczka
już kilka osób zwróciło na nią uwagę:
  • Twój nóż cienko obiera
  • obieraczka- moją trudno się obiera, a Twoja śmiga szybciutko
  • tak cienko obierasz te skórki? a ten ostry koniec?- to do wykrawania oczek
kupiłam raz obieraczkę, potem trafiłam promocję za 5 złoty: obieraczka fackelmann w nazwie było: do pomidorów. Ale ja obieram wszystko: ziemniaki, marchew, seler, pietruszkę, jabłka, gruszki, i paprykę do mrożenia.
 Dla mnie prawdziwy przydaś-> za pięć złoty kupiony. Tyle wtedy kosztowała w promocji.
obieraczka do warzyw przyda się
pożyteczna obieraczka, bo modeli różnych firm jest dużo. Tylko czasem są zupełnie nie poręczne i nie przydatne

10 komentarzy:

  1. Obieraczki do ziemniaków stosuję od lat i bardzo sobie chwalę, ale rzeczywiście są różne. Jedne płyciej obierają inne głębiej. Sama mam chyba z 4 sztuki i każdą używam do czego innego. Ba! Każdy z nas ma swoją ulubioną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc wszędzie podobnie bywa :))))

      przydatne urządzenie :))))

      Usuń
  2. Bez obieraczki w kuchni ani rusz!!!Ja tego typu jakoś nie lubię wolę w kształcie zwykłego noża,taki nożyk skrobak.
    Ale naprawdę jest to przydaś kuchenny pierwsza klasa.Swoje kupiłam w sklepie wszystko po 4 zł i kolejne dwa na wczasach,bo nie było czym jabłek obierać w pokoju.Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka boczną nie mam wprawy, pierwsza moja była w tym kształcie (i czerwona) i tak mi zostało do dziś- strasznie się człowiek przyzwyczaja

      :)

      Usuń
  3. do pomidorow?
    mam wieeellleee obieraczek, a tak naprawde lubilam tylko jedna, ktora ktos przez przypadek musial wyrzucic do smieci bo od dluzszego czasu jest zaginiona.... szkoda... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i u nas kilka (dziesiąt rodzai już było !) ale mam w końcu ulubioną...

      Usuń
  4. Widzę, że Twoja obieraczka rzeźbi ziemniaki w takie roweczki malutkie. Czy ten efekt utrzymuje się też po ugotowaniu ?

    Bez obieraczki jak bez ręki, tak się przyzwyczaiłam.

    Dobrego dnia Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety rowki są zbyt drobne, nie widać ich po ugotowaniu. Tylko na surowych warzywach i owocach

      Usuń
  5. Też lubię moją obieraczkę :) więc doskonale rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam moja obieraczke z IKEA i nie moge sie obyc bez niej :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...