*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 1 października 2015

czas jesieni

 pierwszego października można już dostrzec oznaki prawdziwej jesieni
- bardzo głośne w tym roku krzyki dzikich gęsi odlatujących na południe
- wiele osób narzeka na pchające się do domów myszy, co wróży podobno szybką zimę (na razie Fiona stróżuje pod drzwiami, więc nie zauważyłam gości)
- żołędzi pod dębem mnóstwo z czego skorzystała Ulijanka przynosząc ich wielką torbę. Podobno to również oznaka mroźnej i śnieżnej zimy.


brzoskwinie już pozbierane, a nawet przerobione na kompot


8 komentarzy:

  1. Jesień dopiera się zaczyna... Nie wiem, czy mimozami, ale chłodnymi porankami na pewno.A do mnie się tylko biedronki żółte pchają na 11 piętro.
    Ściskam serdecznie :) Kwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jednak to Ty masz rację, prawdziwa jesień się zaczyna, czekam na kolorowe lasy...... będę musiała jakiś specjalny widok poszukać dla Ciebie...

      biedronki to podobno już nawet plaga, jakieś "hamerykańskie, zagraniczne" to są...

      Usuń
  2. Alis, jeśli Fiona dostarczy niezbitych dowodów na nadchodzącą mroźną zimę, to bardzo proszę o informacje :-). W moim domu musieliśmy rozpocząć sezon grzewczy i mam nadzieję, że zima nie da nam pod tym względem zbytnio do wiwatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyrzekam napisać Ci gdy tylko zauważę Fionę z myszką w pyszczku :)))

      oby tylko w sezonie były w miarę równe temperatury, bez ekscesów letnich typu 30 ( w zimie mówimy - 30 )

      Usuń
  3. Tak teraz pomyślałam, że brakuje mi tu kasztanów... może powinnam w niedzielę wybrać się na jakieś poszukiwania... i brzoskwinie, mniam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...