*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 10 października 2015

po drodze

do mechanika mam spory kawałek
- zostawiam auto i nastawiam się na dłuższy spacer { zatrzymuje się przy mnie samochód: - czy panią zabrać do domu? - pyta z szerokim uśmiechem moja kumpela}
- odbieram auto, nastawiam się na dłuższy spacer i wychodzę z domu {widzę idącą  z torebką, moją sąsiadkę - jedziesz w stronę Mechanika? tak, to wsiadaj do mojego samochodu. Ucieszyłam się bardzo, bo jesienne wietrzysko z dużą siłą wieje}

6 komentarzy:

  1. miło, bardzo miło - bo dobrym Ludziom przytrafiają się same dobre rzeczy...ale to już wiesz, już kiedyś pisałam Ci o tym :)

    pięknej i ciepłej soboty Alis :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wy miłe dziewczyny, dobrego dnia za dobre słowo :)

      taki aniołek to ze mnie nie jest, ale miło usłyszeć komplement :)))

      Usuń
  2. Dobrzy ludzie, zawsze spotykają dobrych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i w to trzeba wierzyć :)

      i dla Ciebie eM, dobrego dnia za dobre słowo :)

      Usuń
  3. Wspaniale spotkać dobrego człowieka choćby tylko na zwykłej drodze to ważne.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...