*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 9 września 2014

Zadanie na wtorek

 09.09. imieniny miesiąca

cieszmy się z małych rzeczy
                     



"Chce pozbierać znowu myśli,
Słyszeć bicie naszych serc,
Widzieć ile szczęścia w sobie,
Kryje każda mała rzecz
Cie-szmy się z małych rze-czy, bo
wzór na szczę-ście w nich zapisa-ny jeest!"



cały tekst piosenki Sylwii Grzeszczak: tutaj

9 komentarzy:

  1. To najprostsza recepta na szczęście Alis. I ja strapiona ostatnio jak wiesz, znalazłam wczoraj wielka radość z małej rzeczy. A więc mnóstwa radości w małych rzeczach, życzę nam :) Serdecznie, BB

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok! Będę się starać - choć pogoda za oknem nie sprzyja, ale co tam pogoda! Jest mnóstwo innych fajnych rzeczy, których nie dostrzegamy a które dostarczają nam wiele radości! Ja np. od dwóch dni jestem na diecie i bardzo dobrze mi idzie, bo już są pierwsze (malutkie) efekty. :)))

    Pozdrawiam wtorkowo Alis :)

    bardzo optymistyczny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MM, a czemu nie ma tego na blogu, dawaj tekst, kibicować i kciuki trzymać będę....

      Usuń
  3. Szkoda, że czasami to takie trudne... Pozdrowienia! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eM czasami trudne,
      zajrzyj do:
      http://matkapogodzinach.blogspot.com/

      dziewczyna świetnie rysuje, gdy pooglądam to mi humor wraca..

      Usuń
  4. Uśmeicham się do Ciebie buziaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie uśmiecham i podgryzam krakersy: księżyc, trójkąt,owal, koniczyna,chyba chmura, karo, coś co nie wiem czym jest i... serc brak (!)
      Ale zjadliwe, lekko słone są
      a i chyba dietetyczne są (???)

      Usuń
  5. Imieniny miesiąca!!! jak fajnie:):) cieszenie się jest piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...