*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 22 września 2014

jaki poniedziałek, taki cały tydzień

jest takie przysłowie
u mnie sprawdza się na bank,
pod względem ilości ludzi pojawiających się u nas
goście od rana: poniedziałek, wtorek, środa: pełno ludzi się przewinie...

ktoś przyjdzie/przyjedzie po południ: koniec tygodnia, ruch jak na dworcu

jest taka piosenka: dom był zawsze pełen gości
wszyscy wiedzą, że to u mnie

kawa 0,5 kg---> ile to szklanek/ kubków kawy?
u mnie nie starczy nieraz na tydzień
piję 1  kawę dziennie

5 komentarzy:

  1. U nas zimno, deszcz, Mieszko ząbkuje, a ja nie mam czasu żeby się ubrać ;) - oby Twoja przepowiednia się nie sprawdziła, oby reszta tygodnia była lepsza od poniedziałku ;) pozdrowienia! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sprecyzowałam dokładnie, nie chodzi o mój humor, a bardziej o ruch w "interesie"- jeśli jest spokojnie to cały tydzień taki, jeśli zamieszanie to cały tydzień aktywny, pędzi wszystko do przodu :)))
      M. podejdź do sprawy z punktu widzenia przywileju, który został Ci dany. Ząbkowanie i piżamowe poranki nie wszystkim są dane ;). Niektórzy o tym marzą....

      Usuń
    2. No to w takim razie dalszego ruchu w interesie życzę ;) a ja tymczasem już ubrana ;)

      Usuń
  2. A u mnie to się nie sprawdza. A pół kilo kawy w tydzień to ja chyba sama wypijam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja tylko jeden kubek dziennie, u mnie czasy kawy przeminęły - chyba, że zbożowa :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...