*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 16 września 2014

TOP 5 lato 2014

Pierwsza piątka, która tego lata, zdecydowanie przyciągała uwagę wszystkich :)

Spotykamy na blogach podsumowania: nazywają się różnie: podsumowanie, #SUM, TOP 5
Po pierwsze:
jogurty, koktajle, zmiksowane owoce lub warzywa
bananowe, brzoskwiniowe, truskawkowe, truskawkowo-miętowe, pomidorowe, arbuzowe itd










Po drugie:
 lampiony










Po trzecie:
posiłki na świeżym powietrzu









Po czwarte:
upalna, słoneczna, sucha, prawdziwie wakacyjna pogoda

wiem wiem nie powinnam, to zamrożona cola, te lodowe kostki









Po piąte:
pomidorki koktajlowe
zdjęć nie będzie, każda dojrzała czerwona kuleczka znikała z krzaka, nie zdążyłam zrobić porządnego zdjęcia :)


 wiosną przygotowałam już jedno podsumowanie:
TOP 5 diety wątrobowej

8 komentarzy:

  1. MOI FAWORYCI: LAMPIONY I LETNIA POGODA :) SŁONKA I DOBREGO HUMORU DZIŚ CI ŻYCZĘ, b

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie równie pięknej pogody i wesołych pomysłów na dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda piękna rzeczywiście, ale właśnie się dowiedziałam, że nasza najlepsza suczka na świcie, Dinga z odzysku ma w 100% złośliwy nowotwór płuc.Wyniki biopsji potwierdziły najgorszą opcję, choć jeszcze niedawno było szansa, że to coś innego. Bardzo mi smutno, bardzo. Bo Pieska jest członkiem naszej rodziny. Na razie jakoś pozbierać się nie mogę. I pomysłu jak to ogarnąć brak :(((

      Usuń
    2. to smutne wieści, trudny czas przed Wami, trzymajcie się ciepło. :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie koktajle i lampiony! Chociaż my do lampionów przymierzamy się dopiero na jesieni ;) Pozdrowienia ps. Piękna pogoda dzisiaj. Podobno ma być tak ładnie do końca września - może zatem jeszcze nie koniec lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zewnątrz już czas na lampiony, latem zapalaliśmy jo ok 22, teraz przy tej letniej pogodzie ok. 20. Zachwycają wszystkich. Ja je uwielbiam, bo wszystkie dostałam, kiedy odryli, ze się nimi zachwycam. Pierwszy rok temu był ten czarny, lekko rozmyty po lewej stronie, na zdjęciu, które jest tłem
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Wszystkim do mnie przemawiasz :) kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię lato, ale jesień jeszcze bardziej :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...