*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 6 września 2014

niespodzianki

gdy dostałam 2 śliczne półmiski w prezencie, pomyślałam, czy ja ostatnio sprawiłam komuś  tyle radości niespodzianką? Myślałam i musiałam się chwilkę zastanowić. I oto znalazłam przykładów kilka...\\
( wypisuję je raczej dla siebie, żeby zapamiętać)
  1.  reni wysłałam kolaż ze zdjęć jej ogrodu
  2. pomogłam tym zza płotu pokroić 4 wiadra podgrzybków
  3. ance podesłałam piosenkę cudną
  4. małej sprezentowałam 6 jajek
  5. neta dostała ode mnie link do matki po godzinach     jest tam taki rysunek o jesieni(!!!)
  6. z somsiadkami spędziłyśmy super babski wieczór (ja je wyciągnęłam)
  7. mój własny Piasek (A. ten od piosenek)- też mu przygotowałam niespodziankę ;)
  8. dziewczyny, uczennice w zakładzie fryzjerskim, zaprosiłam na lody 
  9. wiercipiętek też dostał niespodziankę na niedzielne śniadanie 
  10. psioter dostał zasłużoną kaczuszkę na obiad :)
a gdy mi się coś przypomni to dopiszę...

 tu Małgosia u siebie w komentarzu podesłała niespodziankę 
dziękuję
tekst dla mnie bardzo aktualny: tu

jabłka, już jesień...
książka to: stuletnia gospoda

8 komentarzy:

  1. To ja Ci przypomnę :0 Zlazłaś mnie i przyprowadziłaś tu. Każdy Twój komentarz jest dla mnie niespodzianką; dziękuję Alis, Uśmiecham się do ciebie :) Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty szybka jesteś, jak błyskawica. Miło mi bardzo. Też posyłam ciepłe myśli..........

      Usuń
    2. Szybka i niedowidząca ;) Oczywiście znalazłaś mnie, a nie "Zlazłaś" - cokolwiek to znaczy. I pośmiać się można ;) Pa,pa

      Usuń
    3. i tego uśmiechu mam bardzo mało, mogę nawet napisać, że mi go brakuje. Dziękuję :)

      Usuń
  2. dużo tego dobrego :)) ...pięknie :)

    trzymaj się Dobra Kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy Tych żartów, też Dobra Kobieto!!!!! Jak mogę to staram się pomóc. Jak każdy. Muszę się trochę pouśmiechać. Bo mi mięśnie twarzy nie radzą sobie z uśmiechem :(. Zawsze coś skwaszona jestem...

      Usuń
  3. No właśnie. Chyba niestety często zapominamy o innych. W ciągłym biegu skupieni tylko na sobie. Takie czasy. A przecież może być miło... Pozdrowienia Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawienie komuś przyjemności zdecydowanie poprawia humor. Tylko robimy to mechanicznie i często nie zdajemy sobie sprawy, ze mogliśmy komuś sprawić przyjemność :)
      Również pozdrawiam :) A.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...