*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 3 września 2014

mikoryza borowik, podgrzybek, koźlarz

Podpowiedź u  Gorzkiej Jagody   i u Mamy Maminka.
Sezon grzybowy w pełni. Wydrukowałam instrukcję Jagody (tu wielkie: Dziękuję!). Namówiłam Sąsiadów i działaliśmy. Przygotowaliśmy 7 słoików. Na trzech działkach.

Borowiki, podgrzybki, koźlarze, maślaki.

Szkoda, że na wyniki musimy poczekać rok.

mikoryza
szczepionka mikoryzowa, rozdrobnić "stare" pylące grzyby, zamoczyć na kilka godzin w wodzie, wlać roztwór w 30 cm dołki pod drzewami (pod którymi lubią rosnąć dane gatunki). Nie przy pniu, tylko w odległości do której sięga korona.



Ciekawe, czy za rok będę mogła zamieścić tu wyniki  :)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czyżby to było takie proste?
      :))))
      ale zabawę mieliśmy, nie da się ukryć :)

      Usuń
  2. No proszę, trzeba swój las potraktować grzybnią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny gwint, jestem tak naelektryzowana, że przeczytałam los...

      no, to go grzybnią ;)

      Usuń
    2. może i los też, wtedy będzie więcej grzybów po deszczu :*

      Usuń
    3. A las mam za płotem, tylko to takie drzewa po rolne i wcale grzybów w nim nie ma. Tylko co kawałek drzewa czereśni.

      Usuń
    4. pod czereśnią... to ja bym poleżała :)

      Usuń
  3. No Brawo!!!
    Teraz będziemy czekać na efekty :)

    Ps. bardzo lubię porady Jagody- jest profesjonalistką. To dzięki jej wpisowi o pomidorach miałam w tym roku-jako nowicjuszka- takie zbiory. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze raz o pomidorach poczytać, mam jeszcze sporo owoców kokt. ale już chyba nie zdążą dojrzeć. A napisz coś jeszcze u siebie o tych Twoich pomidorach :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...