*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 21 września 2014

nasi wygrali

z tej okazji ""tfurczość"" z gumek kwitła,
domowa strefa kibica też.
Ja akurat akceptuję zabawę. Potrafi odciągnąć dzieciaki od laptopów, tabletów, komórek. Przestali wreszcie ciągle klikać. Robią bransoletki.
aparat kłamie, bransoletka w 100% biało- czerwona. Z okazji, że Polacy wygrali mecz z Niemcami, noszę ją dzisiaj cały dzień, ...obiecałam....


Jeśli wieczorem nasi wygrają, a wygrają na pewno to i ja nauczę je się robić.

O tym ciekawym hobby tu:

jeszcze twórczość prawdziwa, żeby nie było,że mało :)

Na dzisiaj zaplanowana wycieczka w gronie rodzinnym :)

8 komentarzy:

  1. Rewelacja!!!!!!!!!

    U Ciebie zawsze coś fajnego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje z całego serducha.
      Trochę się u mnie pozmieniało ostatnio.
      Wydaje mi się, że to zwyczajne rzeczy, obracam je na wszystkie strony i staram się je ciekawie przedstawić.
      Bardzo się cieszę z Twojego komentarza....

      Usuń
  2. Gumkowe szaleństwo trwa i ogarnia coraz nowych fanów :) Baw się dobrze, choć bardziej skomplikowane wzory wymagają nie lada zręczności, Pa, pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj czego to ja już nie przechodziłam..........
      karteczki, żyłki, movister planet, violetta, markery, karteczki, gumeczki itp......
      zadowolę się zwykłym wzorem, (ok to po prostu kontakt z dzieciakami będzie...... :)

      aha jeszcze lakier do paznokci był, i farbki, i kamienie :)

      Usuń
  3. Fajne szleństwo... pamiętam jak moje dzieci wyplatałty bransoletki z linek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy chodzi Ci o takie żyłki do splatania? Te się związywało, do gumek są potrzebne jeszcze akcesoria :)

      Usuń
  4. Słyszeliśmy, że nasi wygrali. Meczu nie oglądaliśmy ale gumki super! We wszystkich wydaniach i kolorach! Fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy zauważyliście, że na butelce są gumki w wydaniu dziewczęcym, a z jabłkiem gościnnie udostępnił swoje Lolek ? :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...