*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 13 września 2014

w kalejdoskopie

tak mi się wydaje
informacje o 20.04
informacje o 20.55
nowe wiadomości o 22.23

ze 100 zrobiło się 160

o 23 sajgon, 7 osób kręci tą tekturowa  rolką
a szkiełka kolorowe ........
brązowe, białe, brązowe, beżowe....

piątek był zakręcony, romantyczny już mniej
jest ciężko ale wesoło, nie ma się czym martwić
skończyłyśmy o 2 trzynastego.

8 komentarzy:

  1. To dobrze, że chociaż wesoło jest nawet o 2giej 13-tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam mój pierwszy kalejdoskop, nie mogłam się oderwać :*

    ściskam czternastego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystk ojest u Ciebie cacy :*

      Usuń
    2. u mnie tak ale moja kumpela złamała nieciekawie nogę i problemów trochę będzie miała

      "pozdrowienka"

      Usuń
  3. Oby poniedziałek był spokojniejszy! Pozdrawiamy po powrocie ze spokojnego weekendu ;) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba będzie spokojnie, żadnych zakręconych pomysłów nie mam na dziś :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...