*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 18 września 2014

chyba...

chyba, ktoś mi łazi po blogu?
już kilka razy, blog mój "robił" co chciał. Przyzywał mnie z monitora: daj ten tekst, pisz go. Tekst, czy 3 zdania. Ma być post. Może mieć jeden wyraz, albo jedno zdjęcie. Ale  pomarańczowe pole OPUBLIKUJ, zostanie kliknięte.


18 września w moim życiu, rządzi się swoimi prawami.

5 komentarzy:

  1. A już myślałam, że miałaś odwiedziny hakerów :) Słoneczka i pogody i życia urody na dziś życzę Alis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba rzeczywiście ktoś Ci łazi po blogu, bo widzę zniknięte zdanie o 18 września. I u mnie to dzień na swoich prawach - 27 lat spotkałam po raz pierwszy na tym cudnym świecie swojego syneczka :) Dziś jego urodziny, a nasze wspólne święto. Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba już wszystko w porządku. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta i Mamy. Udanych urodzin :)

      Usuń
  3. Jest już 19 września, więc zacznamy od nowa :)

    kiss miła

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...