*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 14 listopada 2018

tyczy się...

......tyczy się wszystkich zaglądających, życzliwości garść złapana mam nadzieję. (Agatku Ciebie też) Mój wczorajszy post, był kontynuacją poprzedniego, gdzie takie z serca płynące komentarze zostawiłyście. I musiałam tak głośno z przytupem podziękować.....

dobrego dnia dla wszystkich 
moje ukochane nagietki, zawsze jesienią jednego przynoszę z ogródka i takie słoneczko trzymam w kieliszku na stole

3 komentarze:

  1. :D
    Jak miło z samego rana :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie,że jeszcze kwitną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagietki, kolor pmarańczowy i zapach. Nagietki i nasturcje, kwiaty dzieciństwa mojego. Miłego Alis.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...