*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 1 listopada 2018

3xp

  • do posłuchania:
wieczorynka 3 
sporo przemyśleń jesiennych

  • do poczytania:

dekoracja jesienna


  • do przygotowania:
jesienne marchewkowe ciasto


jesienne ciasto marchewkowe, marchwiak
jesienne ciasto marchewkowe


i przepisik:
jesienne ciasto marchewkowe, marchwiak
marchwiak

2 komentarze:

  1. Nawet udało mi się kiedyś spróbować tego marchewkowego ciasta ale nie oczarowało mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczciwie się przyznaję, że marchewkę uznawałam w zupach i sałatce jarzynowej Ostatnio syn przekonał mnie do marchewki z groszkiem, ale do ciasta marchewkowego zawsze odnosiłam się sceptycznie. Ponieważ Twoje wygląda bardzo apetycznie, to może poproszę by dzieciaki je upiekły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...