*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 18 stycznia 2019

przez....

może pomilczę- przez chwilę....

"Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku
mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy
temat i przy każdej okazji”.
Św. Tomasz z Akwinu


kiedyś trafiłam ten cytat na blogu, wtedy nie sądziłam, że bedzie w moim zyciu tak bardzo obecny 
!!!

4 komentarze:

  1. Tomasz mógł się zastosować do swojej rady też. Tyle głupot co on naopowiadał o kobietach, to mało kto wymyślił :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś odpowiedzialny nie tylko za to, co mówisz, ale również za to, czego nie mówisz.
    Martin Luther

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie przy każdej i na każdy temat, ale warto się nie poddawać i zgłębiać tajniki życia. Wiedza zawsze w tej kwestii pomaga :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak!!!!
    ,,Milczenie jest złotem" - szczególnie jest przysiadamy się blisko wędkarza.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...