*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 5 grudnia 2015

trzy razy pe

do posłuchania:

Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest!
Sylwia Grzeszczak

do poczytania:
czwartkowa aranżacja stołu
świetny cykl na blogu Sandrynki
zmobilizowała mnie, aby jednak "coś " postawić ciekawego na stole... :)

do przygotowania:

pierogi na kolację wigilijną.....
pierogi wigilia kolacja
niestety nie przygotowałam ich sama, tylko zdjęcie zrobiłam, nigdy nie uda mi się dorównać KA MIstrzyni  w przygotowaniu pierogów i farszu do nich.....


9 komentarzy:

  1. Alis, ciekawe są Twoje propozycje. Ja cały weekend raczej będę miała w biegu, ale potem...sprawdzę. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet na wielkie szczęście składają się małe rzeczy wiec trzeba je zauważać na co dzień gdzie tylko się da.Buziolki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ulatana dziś jestem, aktywny dzień był.....
      i u nas nawet piękna pogada była :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja pierogi zostawiam sobie na koniec... jakoś tak :)

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w wigilię pierogi tylko symbolicznie, więc te ilości mogą być przygotowane wcześniej....

      Usuń
  5. Obejrze propozycje przy chwil czasu a na pierogi nabralam ochoty. Ja nie robie tak sie zlozylo...ale checi do jedzenia sa, no coz znowu kupne będę jadła ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś miałam ulubione kupne i były bardzo smaczne...
      ale teraz mam dostęp do robionych i chętnie z tego korzystam :)))))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...