*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 2 grudnia 2015

pomysły

... gdzieś odpłynęły
wszystko co mi przychodzi do głowy, pcha się na klawiaturę... jest zbyt osobiste, prywatne, dekonspirujące..........

jesienną piosenkę przypomnę Tamara Kalinowska

nie płaczę, jesienny wiatr chcę zagłuszyć trochę....

a tak mi się marzył: codzienny post do końca tego roku......


15 komentarzy:

  1. Posłuchałam tek piosenki ze wzruszeniem...Nie znałam jej a ona tak bardzo komponuje sie z tym, co akurat w duszy...
    Alis!Pozdrawiam Cię ciepło o świtaniu***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna piosenka- i to właśnie od tej piosenki zaczęła się moja przygoda z blogiem. Chciałam nie anonimowo napisać komentarz na blogu, na którym ta piosenka leciała w tle. I założyłam konto :) A potem także i własny blog.

      Udanego dnia dla Was.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta piosenka dojrzale o tych kobiecych łzach śpiewana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię sobie posłuchać, gdy coś robię na komputerze......
      :)

      Usuń
  3. Zgubione pomysły zastąpią nowe :))) te które przyjdą jutro i pojutrze.

    Miłego popołudnia, Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruch u nas jak na dworcu, ale miło było...... :)

      Usuń
  4. To wszystko wróci, niech tylko smutki pójdą precz... o łzach też możesz pisać, smutek czasami trzeba wypisać, wyczerpać do dna :* uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myslę to chyba tęsknota za tamtym tłem, się wychyla, gdzieś bokami.....

      jeszcze muszę się przestawiać.........

      Usuń
    2. zrób własne tło, ja sobie wgrałam własne, jak widzisz i działa :)

      Usuń
  5. smutek trzeba wysmucić... a gdzie lepiej jak nie właśnie na tych kartach... ?
    Tulę ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jak mi miło........

      ciepłe myśli posyłam :)

      Usuń
  6. Tak to jest :) Jutro będzie lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i skąd to Kobieto wiedziałaś??? jest lepiej !!!

      Usuń
  7. Smutek, cóż zdarza się... A Twoje posty czytam codziennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo mi miło z tego powodu :)
      Teraz pędzę do Ciebie, bo coś o kapuście widzę, a to mój konik :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...