*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 23 grudnia 2015

grudniowe przesyłki

ostatnio dostałam: (dostaliśmy...)
- dobrych życzeń i uśmiechów moc
- masło i śmietanę
- kaczora wiekowego na psią kolację
- książkę od Klarki
- 0,7 mocnego trunku
- błyskawiczną naprawę zepsutego programatora od pralki, 
- pocztówkę świąteczną od Margarithes
kocia pocztówka z życzeniami, dziękuję pięknie :)
 mogę się uśmiechać........, pewnie jeszcze kilka pozycji mogłabym napisać.......

8 komentarzy:

  1. Alis, Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twojej rodziny, na te święta i nie tylko!Serdeczności, radości i zdrowia! A kocia kartka sympatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alis i ja Tobie Życzę Wszelkiej Pomyślności z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także samych wspaniałych chwil w Nowym Roku oby okazał się łaskawy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się uśmiecham

    ucałowania posyłam i moc życzeń nieustających :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąt przynoszących dużo uśmiechów i radości!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...