*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 4 sierpnia 2015

co mnie irytuje w zachowaniu ...2

sprzedających prywatnie ludzi:
  •  gdy wiedzą, że nie jesteś już im potrzebna (już nie pożyczą od ciebie pieniędzy, nie będziesz mogła im najdrożej zapłacić) to ich uprzejmość i grzeczność niespodziewanie znika: dosłownie: obrażą się, wydrą na ciebie, napyskują
  • że kupując strasznie przebierają, a to kolorek pomidora nie taki, skórka na jabłku zielona, czy koperek zwiędnięty. Ale już sprzedając, to chcieliby sprzedać z kilkukrotnym zyskiem, coś co nie jest tego warte, lub nigdy nie kupiliby czegoś takiego. 
  • potrafiliby przetrzymać, zamoczyć, podkolorować towar aby sprzedać go za kilka dni

8 komentarzy:

  1. zatraciliśmy zupełnie szacunek do siebie, teraz liczy się cwaniactwo, manipulacja i wyzysk...a chamstwo rozpanoszyło się i wrosło w życie codzienne..

    przykre to!!!

    ode mnie nieustająco - dobrego i miłego dnia Alis ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam starcie, więc podpisuje się pod wszystkim co napisałaś, oj bedzie mnie gryzło cały dzień...

      Usuń
  2. Mnie to w Polsce bardzo irytowało i za każdym razem, jak przylatuję do kraju, ktoś próbuje mi coś sprzedać, po jakieś absurdalnej cenie.... ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę napisać tylko ech :)

      Usuń
    2. Mam mnóstwo historii, które z perspektywy emigracji widzę i drażnią, bo kiedy mieszkałam w Polsce nie zauważałam tego. Może dlatego, że spokój i opanowanie mieszkańców kraju, w którym teraz mieszkam, bardzo dobrze wpłynął na moje samopoczucie. Tutaj największy dres kłania się na ulicy i pomoże w każdej sytuacji... kultura, uśmiechy, codzienna radość i wzajemność.

      Usuń
    3. to miłe, ze to dostrzegasz, i ...doceniasz. Takie wieści sprawiają radość, i przynajmniej mi pozwalają spojrzeć inaczej na sprawy i wierzyć, że są gdzieś Ludzie prawdziwi.
      I kicham na tych chciwych dupków... :)

      Usuń
    4. I to nie jest tak, że w Polsce takich uśmiechniętych i szczerych ludzi nie ma, tylko myślę, że są tłamsieni przyez tych chiwych huyków. Dlatego zawsze jak jestem uśmiecham się i witam, może ktoś zauważy różnicę i będzie postępował podobnie...

      Usuń
  3. tłamszeni przez tych chciwych*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...