*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 13 sierpnia 2015

zaproszenie

środa:  godz.11.07
sms:
- zapraszam na kawkę, mam ciasto, po południu już go nie będzie :)

Chwila zastanowienia, kilka niezbędnych obowiązków, dziewczyny, kluczyki i w drogę.
O 12.40 szybka decyzja została nagrodzona!
- zdążyłam: 40 minut po południu i ciasto jeszcze jest.
scenka:
z ulijanką rozmawiam na temat borówek
U: - mamy takie borówki, cztery krzaki
Ja: - i co mają takie jagódki?
U:- nie! mają borówki

:)

8 komentarzy:

  1. No racja jagody są leśne ,borówka jest amerykańska ale czy to ważne?Najważniejsze że kawka była udana:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie w dialogu wszystko gra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja chciałam być ponad TO. Powinnam zapytać czy mają borówki? :)

      Usuń
  3. Wakacyjna chwila, super że się zdarza :) Pychotki i pięknotki zarazem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać byłam pod wrażeniem, i jeszcze kawa lodowa była :)

      Usuń
  4. Ależ smakowite to ciasto z bitą smietaną i owocami. Uwielbiam takie rzeczy!Ale samej nie chce mi sie robić. I też zawsze nazywam jagody jagodami, chociaz wiem, ze niektóre z nich to borówki! I jeszcze kawa lodowa była? No slinka mi ciecze!:-))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...