*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 18 sierpnia 2015

w skrócie

- rezerwat paproci (bez spacerów w obawie przed żmijami)
- promem z 50-cioma innymi samochodami (mieszane uczucia miałam)
- punkt widokowy na morze  (93 m n.p.m.),(uczucie czegoś dalekiego przed nami)
- skwaśniałe gołąbki na obiad (komentarz: to przez tą burzę całonocną i zwrot gotówki), wyglądały pysznie, aż zrezygnowałam z fotki :)

Trasa: północna linia brzegowa od granicy koło Świnoujścia do Koszalina.

12 komentarzy:

  1. wspaniały wypad! ...i pewnie na spontanie :)

    w czasie wakacji trzeba wyjechać i zmienić chociaż na trochę otoczenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a decyzja zapadła w czwartek, masz nosa.......... :)

      Usuń
  2. Cóż, Polska niezwykła - dotyczy gołąbków po burzy ;-/

    Morze jest jak niebo trochę, pozwala myślom na swobodny bieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpowiadasz inne spojrzenie na rzeczywistość? Chyba masz rację....... muszę pochylić (?) perspektywę...
      :)

      Usuń
  3. widziałam całe główki kapusty kwaszonej/kiszonej na gołąbki :) musiałaś mieć piękne widoki, mimo tego niepokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i oswojenia w pełni :)

      Usuń
    2. kapusta na gołąbki??????? kiszona??? w życiu nie jadłam!
      ha!!!!

      Usuń
    3. Ja też nie, tylko widziałam za wschodnią granicą...

      Usuń
  4. A ci życzliwi z poprzedniegi wpisu byli czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, jak to opisać...
      będzie jutro :)

      dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. i tak na dobre wyszło, - że nie zjadłam bo sensacje żołądkowe trzymają mnie długo. Reszta zadowoliła się pachnącym kurczakiem z grilla. Tylko ja, nie pierwszy raz zresztą, nie trafiłam w najsmaczniejsze. Ten problem jednak dał się rozwiązać :) (wolę trzy mniejsze problemy, niż jeden duży)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...