*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 26 sierpnia 2015

komunikat o ciasteczkach (cookies)

Zgodnie z nowym prawem każda strona ma obowiązek informować nas o ciasteczkach. Wyskakujący komunikat jest irytujący, gdy zamykamy go po raz któryś z rzędu w danym dniu.
Linki dla przeglądarek:

1. Google Chrome

2. Mozilla Firefox
Do przeglądarki Firefox dostępne jest jedno z powyższych rozszerzeń - I don't care about cookies. Działa ono na tej samej zasadzie, co w przeglądarce Chrome. Wystarczy pobrać dodatek z powyższego linka i gotowe - większość komunikatów o ciasteczkach powinna być blokowana.
Warto także zainteresować się rozszerzeniem Cookie Notification Preventer, o którym pisaliśmy wcześniej. Dodatek ten pozwala na zaawansowane blokowanie komunikatów o plikach cookies i jednoczesne usuwanie zgromadzonych informacji na nasz temat.
* pozwoliłam sobie skopiować opis ze strony, czasem bowiem tak bywa, że nie udaje się po jakimś czasie wejść na stronę, link:  http://www.download.net.pl/jak-blokowac-komunikaty-o-plikach-cookies-w-chrome-i-firefox/n/5700/
Inne rozwiązanie możemy znaleźć na jednominutowym filmiku tu  
(ale występował tu jakiś problem i nie wiem czy zadziała poprawnie)
U mnie działa poprawnie. :)
- problem mam zablokowany. 

6 komentarzy:

  1. A widzisz, nie miałam tego problemu od początku, mój adblock widocznie się tym zajął :)

    dobrze, że ktoś stworzyła taki program :) uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojemu adblockowi musiałam podsunąć to ciasteczko jest lepiej....... :)

      Usuń
  2. Jestem za głupia :(((( Albo za wolna :((( Albo lubię ciasteczka, choć te z czekoladą :)
    Chyba poproszę Jedynaka, on mi zje te ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przygotuj coś do popicia.. :)

      bo słodkie pewnie,
      a najlepiej jakieś prawdziwe słodkości przygotuj :)

      Usuń
  3. mnie też słabią te ciasteczka zresztą co to za głupia nazwa.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...