*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 27 sierpnia 2015

z ...

.. życia:

- kochana proszę odblokować ten swój nowy telefon i pokazać mi ile masz na koncie, w piątek dałam Ci na kartę i doładowałaś?
- tak, o zobacz mamo mam jeszcze 15 złoty
- to dlaczego znowu dzwoniłaś do mnie z czyjegoś telefonu?????
- bo nie mogę do Ciebie zadzwonić, zaraz słychać w słuchawce pipanie.....
(sprawdzamy, rzeczywiście, szybkie przerwanie i dźwięki: pipipipipi
- u mnie też nie wyświetla, gdy do Ciebie dzwonię????

Wspólne poszukiwania usterki zakończyły się pomyślnie.
To ja miałam poprzestawiane ustawienia w moim nowym telefonie i blokowałam połączenia od mojego najmłodszego dziecka! Odrzucał je mój aparat telefoniczny!

O Losie!!!!

8 komentarzy:

  1. O losie! ;) Biedne dziecko. I wyrodny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matka wyrodna, zablokowała niechcący dziecię, po nocach śnić o tym będę... !!!

      Usuń
  2. Czy te nowe telefony chcą być od nas mądrzejsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się dziwię, jak bez wojen świat (kraj) może szybko pędzić do przodu

      oby jak najdłużej miały to nasze dzieci, wnuki, prawnuki...........

      Usuń
  3. Mamunia :)

    https://38.media.tumblr.com/dfd6aa3e39d68414c264ec000196a8eb/tumblr_nt3d2p03uA1sk87juo1_400.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u tatusia też te objawy znajome.

      Znasz Ludzi, rozumiesz Człowieka,
      jesteś Poetką, duszą Artysty (ki), wyrazem Słowa, myślą biegnącą....

      gratuluję :)

      Usuń
    2. celny strzał eM
      potwierdzam

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...