*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 13 października 2014

post, którego nie zamieszczę ( blogger )

a co ???
jest 08.10.2014 roku, godzina 22.22

ile z Was, Dziewczyn, pisze post, a potem go nie zamieszcza
???
nawet znaki zapytania piszę w nowej linii
tego postu prawdopodobnie też nie opublikuję,
nie///   ???
- opublikuje go automatycznie blogger
jest taka opcja "NOWY POST" "USTAWIENIA POSTA"    "PUBLIKACJA" po prawej stronie




np 13.10 godz 10.13




nie, trzeba kliknąć pomarańczowe okienko OPUBLIKUJ
i blogger 
np 13.10 godz 10.13
opublikuje post=> prawdopodobnie go czytasz,
więc uśmiechnij się:


zaplanowana edycja posta blogger

w miejscu: 

projekt:


moja alis  ·  Posty  ›  Wszystkie (210)
musisz zobaczyć przy poście czerwony napis: ZAPLANOWANE 
 ( ale nie:  WERSJA ROBOCZA)
i wtedy masz wszystko OK

:)( post powinien opublikować się w dniu i o godzinie którą zaplanowałaś)


blogger- jak zaplanować publikację posta

Poradniki do bloggera tu: 
jak przygotować post na blog
jak zamieścić link do candy
 jak umieścić link w poście (Blogger)
 jak przygotować zdjęcie na blog 
 jak zaplanować publikację posta

8 komentarzy:

  1. A ja tak nie maiłam, piszę i umieszczam ;) Ależ to skomplikowane z tym publikowaniem na czas, ale jak ktoś wyjeżdża do szczęśliwego świata bez internetu, to wtedy się przydać może , Słonecznego ciągle jesiennego dnia :) Pa.pa B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skomplikowane nie jest, to moja instrukcja trochę zakręcona, ale prościej mi nie wyszło :)

      Usuń
  2. Dzięki Kochana! Dla nas bardzo przydatne! Na naszej wsi z internetem czasami tak kiepsko, że nawet na statystyki nie możemy wejść. Zdarzało nam się jeździć do miejscowości oddalonej o 6 km żeby coś opublikować. Ostatnio nawet zrezygnowaliśmy z publikowania w weekendy bo na wsi nie było jak... A ty proszę - takie opcje ;) Jeszcze raz dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo trwało, zanim się tego nauczyłam. Ale czasem miałam pomysł na post, tylko w końcu go nie zamieszczałam. Ratunkiem są jeszcze posty robocze, też mam ich zawsze kilka, ale do publikacji też trzeba mieć nastój. ciesze się, że mogłam pomóc.
      :)

      Usuń
    2. Skorzystaliśmy ostatnio. Postąpiliśmy zgodnie z Twoimi wskazówkami i poszło jak trzeba :) Dziękujemy!

      Usuń
  3. Mnie również zajęło trochę czasu odkrycie, że zaplanowanie, polega na opublikowaniu tekstu z ustawioną godziną i dniem na przyszłość :)

    takie to życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile moich postów poszło w niebyt.....
      :)

      Usuń
    2. moje na szczęście zostały jako kopie robocze :*

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...