*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 3 października 2014

Weź naręcze gwiazd

...  z piosenki o jesieni
jesienne widoki z pięknego, tajemniczego ogrodu
z prawdziwego życia: szczęście

moje szczęście też ma prawdziwe imiona
nie ma nic ważniejszego, niż takie szczęście

już od jakieś czasu wiem, że to młodość ładuje nam akumulatory, aby wznosić się wyżej i dalej ..........     
 (bardzo lubię gdy przychodzą i przyjeżdżają)
przyroda jesień szczęście
dalej lub wyżej .....

6 komentarzy:

  1. Tych których kochamy mam na szczęście :)
    Alis, cóż to za woda wielka i ciemna i zimna wydaje się - to chyba nie ta woda od spływu kajakami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w zasadzie to obróbka w picasie, chyba faktycznie jakieś chłodne i zimne wyszło, bo słońca nie było. To jezioro nie rzeka, miłego piątku :)

      Usuń
  2. Oj! aż się wzruszyłam :D ...pięknie napisane Alis, pięknie

    pozdrawiam piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...