*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 15 października 2014

99 groszy

uśmiech za 99 groszy
Nie wiedziałam, że mamy w sklepie takie smaczne i tanie ciastka.
 Do cydru, nalewki czy winka na babskim spotkaniu, w sam raz. 
I tylko nie mogę przeboleć, że w paczce:

  serc brak

krakersy
księżyce wyglądają jak głowa kota
Paczka dziewczyn stawiła się w komplecie :)))

Lewiatan zamknięty 14.11.2014

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wybiera się z miseczki po jednym... małym.... ciasteczku...hmmm

      Usuń
  2. Oooo, to faktycznie po taniości :)
    ...takie chrupacze bardzo zgubne są, bo zawsze smakują za więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po taniości i ilość spora, w dobrym towarzystwie zawsze wszystko smakuje. :)

      Usuń
  3. Pychotka! Dawno o nich zapomniałam ;) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja przechodziłam koło nich co dziennie, ale dopiero dziewczyna kupiła na babskie pogaduchy i ...przepadłam, tylko tych serc szukałam... :)
      bo myślałam, że to takie znaczki jak w kartach...;)

      Usuń
  4. Fakt, głowa kota i to uśmiechniętego :) Miłego dnia, choć u ciebie niebo płacze. B

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...