*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 16 października 2014

Światowy Dzień Chleba

Chleba nie piekę, ale nie znaczy to, że nie mogę obchodzić Światowego Dnia Chleba
Zapach znam, smak znam.
16 go października odbywa się Światowy Dzień Chleba! Od 2006 roku, właśnie tego dnia, rok rocznie, setki bloggerów z całego Świata pieką chleb.
Zrobiłam zdjęcia. Chleb upieczony z tradycyjnego przepisu w tradycyjnym piecu.
pieczony chleb pieczenie chleba
tradycyjny chleb długo zachowuje świeżość

World Bread Day 2014

13 komentarzy:

  1. Ja też nie piekę, ale mama swój ulubiony z piekarni Oskroby - chleb złocisty :) Uśmiechu :))) B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chleb złocisty, jaka cudowna nazwa, aż ślinka leci
      miłego dnia :)

      Usuń
  2. Ja czasami piekę chleb. Moja teściowa piekła w tradycyjnym piecu, który jeszcze się zachował. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wiedzieliśmy, że to dzisiaj ;) Chleb pieczemy, bynajmniej nie z tego powodu, że jest dzień chleba :). Plan był na weekend ale dzieciaki chore więc nie wiem co z tego wyjdzie... Pozdrowienia! U nas paskudnie i mokro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z oliwkami? nigdy nie jadłam, jesień nie zawsze tylko dobra pogodę nam serwuje :)

      Usuń
    2. Z oliwkami - pychotka ;) ale kupnego takiego nigdy nie widziałam.

      Usuń
  4. chodzi za mną samodzielnie pieczony chleb i chyba upiekę, w końcu to nie jest takie skomplikowane :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upieczesz?, to pamiętaj: szczyptę serca tam dorzuć :)

      Usuń
    2. do wszystkiego, co robię dorzucam

      kiss

      Usuń
  5. Pojęcia nie miałam, że jest taki dzień i że 16-tego właśnie!
    Wiele ciekawych "rzeczy" zawsze u Ciebie :))

    Dzięki za słońce w słoiku, właśnie dotarło ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to zużyj całe, podeślę przy okazji jeszcze w butelce
      :)))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...