*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 20 marca 2019

3xp

do poczytania:

w deszczowym domu
"Mieszkanie - jak sama nazwa mówi - jest do mieszkania.
Do odpoczywania raczej niż do zasuwania. Okna do patrzenia przez nie; chyba, że już się nie da, wtedy trzeba umyć.
Mieszkanie zmienia się razem z jego mieszkańcami, z ich potrzebami."

do posłuchania:
NIEIDEALNA


do przygotowania:
plakat można przygotować
jesteś fajna idealna Arka Noego piosenka
ps
już kiedyś było o tym


3 komentarze:

  1. Z podobnego założenia wychodzi mój mąż i jest problem :P. Nie jestem pedantką ale...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jesteś fajna ;-) Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W domu dobrze jest czuć sie dobrze. Niech będzie w nim po naszemu, bo tak czujemy, tak chcemy, bez oglądania sie na innych.
    Pozdrowienia serdeczne w pierwszym dniu wiosny zasyłam Ci fajna Alis!:-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...