*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 28 marca 2019

Renia 99

26.03.19

wiosna koniecznie w stadzie. Pierwsze nabytki przypadkowe już są:
  • dla nas za wcześnie
  • problemy mamy
  • trzeba im żarówkę palić
i telefonik do nas.....
odkupiliśmy i przygarnęlśsmy, osiem wczesnych wylęgniętych kaczek francuskich, teraz dylemat: może dokupić jeszcze kilka- jedno karmienie, jedna żarówka (bez tej się nie obędzie, nie mają kaczki szans na przeżycie)


* Mamy trzy własne kaczki, jedna ma jajka zniesione, czyściutka- wypiękniała.... ale... kaczor nie daje im żyć. gania za nimi i ciągle mu mało... eeeehhh życie

PS kiedyś mieliśmy bardzo mądrą kaczkę o imieniu Renia, więc powstał cykl typu: wieści z kurnika i podwórka: Renia

9 komentarzy:

  1. Pamiętam Renię i ten cykl. Uwielbiam ten temat! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi. Wiosna sie zbliża, może coś mi jeszcze wpadnie do głowy...

      Usuń
  2. Mama pod stołem, zawsze na wiosnę, kurczątka małe dogrzewała lampą :-) A małe kaczuszki są urocze. Widziałam je w jakimś skansenie, chodziły z mamą po obejściu. Chyba w Lublinie. Jakoś mnie rozczulają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie wiosenne maluch zawsze łapią za serce

      Usuń
  3. Ale słodziaki :D
    Niech się zdrowo chowają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D, myslimy jak tu towarzysto dla nich zapewnić. Jedno chodzenie do nich i jedna żarówka

      Usuń
    2. Ja w tym roku też coś myślę o dokupieniu nowych kaczuszek ale... ale... no nie wiem... kaczek nie jemy... tyle co by znów kwaczeć zaczął wybieg kurzy... równocześnie myślę o kurach... ale te znów mamy... myślę...

      Usuń
  4. Czemu tak bez słomianej ściółki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to karton w którym przyjechały, dwa dni w nim były, bo mały.... teraz nają swoje miejsce ze ściółką słomianą :D

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...