*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 12 lutego 2015

jesteś fajna

Internet nie przestaje mnie zadziwiać....
zawsze znajdę jakieś perełki, dobrze, że ferie jeszcze ......
jesteś fajna idealna Arka Noego piosenka
wykonanie by Ulijanka i Isia, namowy do wykonania trwały 24 godziny....... łączne zamówienie? na 7 plakatów... :)





 Inspiracje:
 z posta
 z piosenki

8 komentarzy:

  1. Pierwszy krok,by pokochać siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację
      U mnie szaro buro zimowo, ale pozdrawiam z uśmiechem :)

      Usuń
    2. A u nas zamiast okrągłego słońca są ... okrągłe pączki :)))
      Słodkiego dnia Alis :-)

      Usuń
    3. pączki też mamy :)

      Usuń
  2. Piękne dziewczyny, to i w głowach maj, :) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj nie umiałam zostawic u Ciebie komentarza. Cosik sie blokowało. Mam nadzieje, ze dzisiaj sie uda.
    A pisałam wczorAJ o tym, że dobrze wierzyc w siebie, LUBIĆ SIEBIE i dobrze miec tego potwierdzenie w cudzych oczach. Wtedy jest pełnia szczęścia!
    Uściski poranne zasyłam!:-))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloger też ma swoje humorki.
      Jest teraz takie parcie na doskonałość: figura, twarz itp. ale lubimy przecież zwyczajność, normalność i codzienność.

      I piątkowe pozdrowienia zasyłam..........

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...