*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 13 września 2018

3razy na p

do posłuchania:
Eleni

do poczytania:

może macie w swojej szafie:

trendy jesień zima 2018/2019


do przygotowania:
najprostszy szaszłyk (z kiełbaski, boczku wędzonego (ewentualnie plaster szynki), cebuli i ogórków z papryką po kartusku)

szaszłyki z białej grillowej kiełbasy boczku wędzonego (ewentualnie plaster szynki), cebuli i ogórków z papryką po kartusku
szaszłyki z białej grillowej kiełbasy

podpowiadam:

Zalewa do ogórków po kartusku (lub papryki konserwowej):

4 szkl. wody
1 szkl cukru
1 szkl octu 10%
2 łyżki soli

drobno pokrojona cebula, łyżeczka gorczycy, łyżeczka pieprzu w ziarnach, łyżeczka ziela angielskiego, liść laurowy. Zagotować.
Do słoików: ogórki , kawałki papryki, gałązki kopru, plasterki czosnku, kawałeczki korzenia chrzanu. Zalać zalewą z cebulą i dodatkami. Słoiki gotować 6-7 minut.


Porcja wystarczy na 4 słoiki 0,9 l 
* do słoika z papryką dodajemy niewielki listek pietruszki, niewielki listek selera naciowego i łyżeczkę oliwy lub oleju

6 komentarzy:

  1. Pepitka nie dla mnie :-) Reszta owszem :-) Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaszłyki przypadły mi do gustu.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. o, dziękuję za pomysl na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mnie tu dawno nie było...Jak w ogóle mnie nie ma ostatnio. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pozdrowienia, i również pozdrawiam. Fajnie że się odezwałaś blogowo :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...