*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 10 października 2017

3xp

do poczytania:

organizacyjnie

do posłuchania:

 Ty i ja mamy długą historię
Moglibyśmy być najlepszą drużyną, jaką widział świat
Ja i ty mamy długą historię
Więc jej nie zmarnuj - możemy ją kontynuować, możemy żyć wiecznie

do przygotowania:
w kolorze na kolację..... ostatnie ogórki z własnej grządki.......

5 komentarzy:

  1. Jak miło posłuchać tak z samego rana, od razu ten ponury poranek staje się piękniejszy... :)

    u mnie śniadanie podobne, jedynie bez tej wędliny, sera i chleba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jeszcze masz ogórki na grządce? Już zapomniałam o nich. O masz, jak były, to mi się nie chciało. Teraz bym takiego zjadła... I na pomidory mnie teraz naszło, jak nigdy dotąd. Ty o kolacji, a ja właśnie przy śniadaniu. :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz nie mam.. :)

      część zbiorów z łętów miałam ułozone w skrzyneczce w ciemnym miejscu. Przetrwały spokojnie prawie dwa tygodnie...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...