*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 7 września 2015

Renia 22

Wyjątkowo!!!
dla sympatycznej pani Tesi ze świata blogów, piosenkę dedykuję: kokoko kokoko :) i obiecane zdjęcie szyldu kurnika :)
Kto ma ochotę na orzecha, może sobie poszukać na leszczynowej gałęzi (podpowiadam: są 3)



... a miało być o Reni   przecież:

06.09 w niedzielę od rana lało niemiłosiernie, teren wybiegu dla drobiu zmienił się w mokre miejsce, pokryte błotem. Nawet dumny Pan Kogut wyglądał jak zmokła kura.  Reni  nie ominęły błotne przygody, bo niechcący wybrudziła sobie piórka na szyi i wyglądała jakby miała zawiązane tam szarą chusteczkę.

11 komentarzy:

  1. Ooo, bardzo dziękuję! :-) Uważam, że oznakowanie kurnika stosownym szyldem jest podkreśleniem jego rangi i przy okazji rozwiązaniem bardzo praktycznym (pomaga zbłąkanemu drobiowi trafić do domu :-).

    Kogut eksperymentuje z modą na mężczyznę metroseksualnego (nieco zapóźniony, bo teraz trzeba wyglądać jak drwal ;-), a Renia znakomicie wpasowuje się w trendy sezonu :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak z uśmiechem zacząć poniedziałek.... :)

      Usuń
    2. I owszem. Bo przecież zwykle jednak jest więcej powodów do uśmiechu niż do płaczu. Tylko na te pierwsze jakoś mniej zwraca się uwagę :-).

      Usuń
    3. to zadanie dla bloga gotowe: przypominać o dobrych rzeczach.......

      Usuń
  2. Ale fajny ten szyld,teraz to jest kurnik co się zowie!!!
    U nas też pada na okrągło.Ja jednak ciepłe i słoneczne uściski ślę w ten poniedziałkowy ranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokuczliwe te szybkie skoki temperatury, zimno to bardzo zimno, ciepło to od razu gorąco.
      I ja pozdrawiam poniedziałkowo.....

      Usuń
  3. Piękne zdjęcie.

    Czyli kurnik szykuje się do jesieni :) deszcz i deszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam dobry humor i nówkę klawiaturę, śmigam i mam już te haczyki ą ę

      Może by tak jeszcze jakiś szyldzik popełnić.......... :)))))))))

      Usuń
    2. nie mam pomysłu na tekst
      :(

      Usuń
    3. Przyjdzie, zawsze przychodzi.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...