*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 5 września 2015

15 lat

przez 15 lat nie było mnie we wrześniowe popołudnia, nie było mnie we wrześniowe wieczory- czasem wrześniowe noce spędzałam w pracy




 moje życie się zmieniło, nie Ich.
NOWE
na powitanie szkoły spotkaliśmy się pod czereśnią....., a może pod palmą...
 ...... dla zabawy wyrazy na k na zdjęciu wymieniam....

9 komentarzy:

  1. Na szczęście, wszystko można przepracować i odmienić w sobie. Ściskam Alis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że mogę wypisać te niepokoje :)

      i jak napisała Tesia: ważny jest środek wszechświata
      :)

      Usuń
    2. Dokładnie :) ściskam buziaku

      Usuń
  2. Wiesz ja cieszę się gdy mam życzliwych ludzi przy sobie,prawdziwi przyjaciele podążają za nami obojętnie czy my się zmieniamy czy zmienia się tylko świat.ą tacy dla których już nie istniejemy nigdy prawdziwi nie byli.Pozdrawiam cię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkrótce wróci wszystko do normy, mam nadzieję....

      :)

      Usuń
  3. Praca... zmienia nasz życie.
    Fajnie, że jest też czas by zagrać w coś :)
    Buziaki, Alis .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas zimowy na gry zbliża się nieubłaganie....
      o 20 już ciemnawo, a potem już tylko ciemniej.....

      Usuń
  4. Moja Alis :-), czy dla Ciebie w ogóle jest ważna "ich" perspektywa? Środek wszechświata jest przecież tam, gdzie jesteś Ty :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczona jestem,
      psuło mi to humor juz kilka razy!

      a odpowiedź jest taka prosta
      Ja - nie ich
      dziękuję

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...