*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 30 marca 2020

w razie zapalenia płuc wykonujcie ćwiczenia oddechowe

 rady jak się przygotować i postępować podczas  kumulacji zachorowań, jeśli nastąpi.

tekst z dnia: sobota 28.03.2020

Przygotuj w domu prostą DMUCHAWKE do ćwiczeń oddechowych w razie zapalenia płuc. Najprostsza dmuchawka to 1l butelka pet po wodzie mineralnej. Butelkę napełnić do 3/4, zakręcić. W nakrętce zrobić dziurkę która w miarę szczelnie obejmie rurkę - w razie zapalenia płuc wykonujcie ćwiczenia oddechowe około 10 wydechów do rurki co godzinę. Dla osoby zdrowej to bardzo męczące a co dopiero dla chorej. Ale im szybciej się nauczycie tym lepiej dla was. Nauczcie tego osoby starsze i wytłumaczcie po co to (ŻEBY ROZPRĘŻAĆ PŁUCA. 

 



przy napisaniu postu skorzystałam z tych podpowiedzi Dr n. med. Maciej Jędrzejko


tytuł przygotowałam pod wyszukiwarki.




w razie zapalenia płuc wykonujcie ćwiczenia oddechowe

5 komentarzy:

  1. Zapalenia płuc raczej w domu nie wyleczymy!
    A zestaw ćwiczeń oglądałam w telewizji.
    Pozdrawiam i zdrowia życzę 🏵️🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie, trzeba będzie się posiłkowac lekarzem: Upewnijcie się, że macie namiar na lekarza, który do Waszych rodziców przyjedzie w razie choroby i podłączy im kroplówkę nawadniającą w domu jeśli nie będzie już miejsc w szpitalach.


      taka podpowiedź też jest w tekście. Mam nadzieję jeszcze, że jednak kumulacja nas ominie.

      dziękuję i wzajemnie Morgano :D

      Usuń
  2. Takie ćwiczenia z butelką wykonywałam w 2001 roku leżąc na oddziale internistycznym w szpitalu. Tam się sprawdziły, to i w domu pomogą. Osobiście stosuję inhalacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę popracować nad nawadnianiem organizmu.. a już ten sen od 23 to u nas prawie nierealny, cud jak o 24 uda się zasnąć. Hm.. coś z tym trzeba zrobić. Nie dajmy się choróbsku..

    OdpowiedzUsuń
  4. To też dobry sposób na atak astmy. Można także dmuchać w torebkę papierową. Moja kochana brzózka dusicielka przypomniała o sobie, po godzinnym sprzątaniu balkonu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...