*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 19 marca 2020

Jakkolwiek będzie


przemiłe słowa od AB
I wiem, że wszystko będzie dobrze. Jakkolwiek będzie.
Alis...


splot okoliczności i kilkudniowe napięcie czasem dadzą się we znaki. Myślę, że to ten czas..

dzień siódmy. Ten piątek trzynasty jest pierwszym- 13.03.2020

4 komentarze:

  1. Alis, też mam dużo wiary, że jednak będzie dobrze. Ściskam Cię serdecznie!:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajmuję się ogrodem i staram się nie zwariować. Dwoje zbunotwanych nastolatków w tym jeden mogący być za dziesięciu i ja jedna mam ich namówić do nauki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w wersji jednoosobowej, więc wiem, znam

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...