*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 11 marca 2020

3xp

do posłuchania:


no muszę, to przecież  piosenka moich lat szkolnych . Młodsza podstawówka. Ukochana Pani. Idolka. Muszę tu ślad zostawić.

Prząśniczka

do poczytania:

na czasie:
bo zastraszani jesteśmy
co kupić? 

do przygotowania:
talerz wędlin. Trudno dostępne na naszych terenach - z dziczyzny porcja


4 komentarze:

  1. Nie jadam dziczyzny ale wyglądają pięknie :)
    Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie jadam dziczyzny. Mam jakieś wewnętrzne opory.
    Zakupów większych nie robię. U nas nikt niczego nie wykupuje. W sklepach pełno towarów. Ludzie zapewne będą chorować, bo mnóstwo kobiet pracuje we Włoszech i Niemczech, a tam opiekują się ludźmi starszymi i chorymi. Nadal tam jeżdżą i zapewne będą jeździć, bo wschodnia część kraju jest znacznie biedniejsza, a żyć jakoś trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę zapasów mam, ale raczej po to by nie latać w tym okresie zbyt często do sklepów. Mięsko wygląda apetycznie, choć i ja raczej wolałabym jakąś szynkę czy krakowską podsuszaną niż dzika :) Ściskam serdecznie, wbrew zakazom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak moje przedmówczynie też dziczyzny nie jadam... no ale wyroby wyglądają apetycznie. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...