*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 13 marca 2020

nie umiem....

***

nie umiem się już z wami śmiać, zawiodłam się tak mocno. Za mocno.

dotyczy: życiewrealu
Zauważ mnie.
Weź mnie za rękę.
Dlaczego jesteśmy
sobie obcy, kiedy
nasza miłość jest silna?
Dlaczego żyjesz beze mnie?
to pierwsza zwrotka piosenki

I feel so small

***
czas na nowe znajomości, nowy etap.
w tym również życzliwe słowa i gesty z tego świata. Na chwilę zmykam na blogi.

dotyczy: życienablogu

5 komentarzy:

  1. Czasem dobrze złapać dystans, czasem na dłużej :) Fatalny czas wszędzie. Dystans jest teraz słowem kluczem do wszystkiego :) Trzymaj się zdrowo razem z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem ludzie, na których patrzymy z nadzieją potrafią nas zawieść i nieźle "poturbować".Takie życie.Łapiemy dystans, robimy pauzę- czasem to pomaga, czasem nie.Każda sytuacja jest inna, każdy człowiek jest inny...
    Mamy teraz wszyscy niełatwy czas. Wszyscy pytamy: jak żyć?
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że w blogu masz odskocznię, ale jednak od realnego świata na długo się nie ucieknie. Powrotu zaufania i dobrych ludzi wokół, w obu tych światach życzę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba w życiu nabrać dystansu do wielu rzeczy. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...