*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 20 marca 2020

tradycyjne metody

Miałam jeszcze słoik miodu z zeszłego roku i od niedzieli przyrządzam miksturę, ale taką prawdziwą: w proporcjach:
litr dobrej filtrowanej wody i 100 gram miodu, dolewamy sobie do smaku soku z cytryny.




Wspomagająco pijemy.

wspomagajmy się tradycyjnymi metodami, jeśli mamy taka możliwość.


4 komentarze:

  1. Dobra mikstura, chętnie taką piję!Niestety miód z dobrej, sprawdzonej pasieki już mi się kończy!Pozdrawiam w piątek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat dostałam trzy główki czosnku, będę kombinować ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały i dobroczynny napój, prozdrowotna ambrozja! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...