*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 2 maja 2019

komentarz II

Widać, że dobra z Ciebie gospodyni. Żadne jedzenie się nie zmarnuje. Pozdrawiam.

post z inspiracji komentarzem Iwony 
****** drugi pomysł na wykorzystanie poświątecznych smakołyków: pizza.
Ważne, by  częścią farszu była podsmażona na świeżo pachnąca cebulka- u mnie z kawałkami niewykorzystanych papryk.
pizza, kurczak, pasta z warzyw kurczaka i przecieru, kiełbasa, ser biały, ser gouda, szczypior
pizza poświąteczna

pizza, kurczak, pasta z warzyw kurczaka i przecieru, kiełbasa, ser biały, ser gouda, szczypior
pizza, kurczak, pasta z warzyw kurczaka i przecieru, kiełbasa, ser biały, ser gouda, szczypior
 szczypiorek widoczny na zdjęciach to po prostu ten z wyrastających cebul kupionych w sklepie....

2 komentarze:

  1. Ja zresztek często robię zapiekanki..ale zapachniało tu u mnie tą Twoją cebulką:):) Mniam, mnaim:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. hymmm... u nas rzadko kiedy są jakieś poświąteczne resztki ale nie pomyślałam aby z nich zrobić pizze. Muszę zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...