*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 29 maja 2019

3xp


 do posłuchania:
w temacie Notre dam





do przemyślenia:
też nie lubię, jeśli ktoś nie szanuje mojego czasu, wymuszając na mnie długie oczekiwanie na siebie

do przygotowania:
Zalewa octowa do ryby- zagotować: 4 szkl wody, 1 szkl octu, ziarna pieprzu, ziele angielskie, liść laurowy, cebula.
Zalewa do octowa do ryby w słoiku- zagotować: 3 szkl. wody, 1 szkl octu i pozostałe składniki. Rybę gorącą, z patelni układamy w słoiki od razu zalewamy gorącą zalewą. Słoiki się zaciągają, można przechowywać nawet pół roku.

szczupak, smażony, smazona ryba w occie, szczupak w occie
smażony szczupak w zalewie octowej, najlepszy po trzech lub czterech dniach...

5 komentarzy:

  1. hymmm... może znajdę czas na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę gdy ktoś się spóźnia, wiadomo że bywają sytuacje losowe, ale gdy nie ma racjonalnego wytłumaczenia wtedy to przykre..

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby u nas były ryby, to też pewnie robiłabym takie przetwory, bo jak dla mnie są to prawdziwe rarytasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie wiele zależy od tego kto jaką rybę lubi, ale jak dla mnie zdecydowanie najlepszą rybą jest łosoś. W sumie odkąd pamiętam to zazwyczaj korzystam z produktów https://mowisalmon.pl/produkty/ gdyż świeżość ryby jest niezwykle ważna.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...